Intézze pénzügyeit a világ bármely pontjáról, bármikor, kényelmesen, gyorsan, biztonságosan!

Miért ajánljuk?

  • gazdaságos, mivel a NetBankon keresztül indított tranzakciók díja a legtöbb esetben kedvezőbb, mint a papír alapon beadott megbízásoké.
  • egyszerűen kezelhető
  • kényelmes, hiszen otthonról vagy munkahelyéről, de akár a világ bármely pontjáról, a nap 24 órájában bármikor elintézheti bankügyeit.
  • biztonságos, mivel magas szintű védelm garantálja, hogy ne élhessenek vissza számlájával. A számlához való hozzáférést egyedi azonosító + jelszó, továbbá egyszer használatos dinamikus jelszó (SMS-ben érkező kódsorozat) biztosítja.

Electra Internet Banking (EIB)

Az Electra Internet Banking az Electra rendszer internetes felhasználói felülete, amely lehetővé teszi az Electra rendszer szolgáltatásainak weben keresztül történő elérését.

Az Electra Internet Banking használatával az ügyfelek a nap 24 órájában, az Interneten keresztül, böngészőprogramok segítségével léphetnek kapcsolatba bankjukkal, kérhetnek onnan információkat, vagy kezdeményezhetnek átutalásokat.

A rendszer szolgáltatásai az alkalmazott megoldásoknak köszönhetően a számos elterjedt böngészőprogrammal igénybe vehetők, így többek közt Internet Explorerrel, Firefox-szal, Operával, Safarival vagy akár a Google Chrome-mal is.

Kiknek ajánljuk?

Az Electra Internet Bankinget - felhasználási szokásaik figyelembe vételével - a következő ügyfélszegmensnek ajánljuk:

  • magánügyfeleknek, akik rendszeresen többnyire információkérésre használják a rendszert, valamint legfeljebb napi néhány megbízás beküldésére,
  • kis- és közepes vállalkozásoknak, vállalatoknak, akik napi munkájuk részeként az információkérés mellett több (akár napi 20-30) megbízást akarnak könnyen és gyorsan beküldeni,
  • nagyvállalatoknak, kisebb szolgáltatóknak önálló banki terméknek, akik akár több száz megbízást indítanak naponta, és az Internet Banking import/export funkcióival összekötik azt saját belső rendszereikkel, vagy
  • nagyvállalatoknak, szolgáltatóknak az Electra ügyfélprogram mellé kiegészítő szolgáltatásként, amellyel mobilitást tudnak adni az Ügyfélprogramnak.
  • a pénzintézettel szerződött partnereknek, így például hitelközvetőknek, akik az adott pénzintézet termékeivel kapcsolatos speciális műveleteket végeznek a bank által erre biztosított csatornán.

Funkcionalitás

Az Internet Banking felületén keresztül a takarékszövetkezet a következő szolgáltatásokat vagy termékeket tudja elérhetővé tenni:

  • Forint átutalás
  • Forint átvezetés
  • Állandó megbízások kezelése
  • Felhatalmazás csoportos beszedésre
  • Szabad formátumú levél küldése
  • Sablonok készítése a gyors kezeléshez
  • Számlatörténet lekérése
  • Számlakivonat lekérése
  • Napi teljesített tranzakciók lekérése

Tetszőleges információkéréseket, megbízásokat, csoportos műveleteket (szolgáltató-oldalit is) el lehet végezni, le lehet kérdezni a megbízások státuszát. Az értesítők segítségével nyomon lehet követni az csoportos átutalások és beszedések, valamint a postai műveletek állapotát.

 


 

Electra Ügyfélprogram

 

Az Electra Ügyfélprogram az Electra rendszer telepített kliens része, amely elsősorban a vállalati ügyfelek részére készült, és lehetővé teszi az Electra rendszer szolgáltatásainak elérését nagy adatforgalom esetén is, kiemelkedő biztonsággal.

Az Electra Ügyfélprogram egy olyan Windows alapú, vastag kliens alkalmazás, amelynek segítségével az ügyfelek különféle kommunikációs csatornákon keresztül (közönséges telefonvonal, X.25, PPP, internet, bérelt vonal) léphetnek kapcsolatba bankjukkal. Eszközöket ad az ügyfeleknek a bankba küldendő megbízások rögzítésére, a megbízások beküldésére, a banki információk lekérdezésére, és többféle szinten biztosítja az ügyfél, a bank és a közöttük átadott adatok védelmét.

A megbízások összeállítása, az elkészített megbízások aláírása, a már korábban elküldött megbízások megnézése vagy nyomtatása, a bank számítógépéről letöltött számlakivonatok nyomtatása stb. műveletek offline is elvégezhetők, nem szükséges kapcsolódni a bank központjában üzemelő szerverhez.

Az ügyfelek a megbízásaikat a bank által ellenőrzött, digitális aláírásukkal tudják hitelesíteni. A digitális aláírást az Electra Ügyfélprogrammal a bank és az ügyfelek igényei szerint különféle módokon lehet előállítani: jelszavas, SMS, tokenes, chipkártyás aláírás.

Az Electra Ügyfélprogram fontosabb előnyei:

  • egyszerű felépítésű,
  • könnyen kezelhető és karbantartható,
  • kiemelkedő és sokrétű biztonsági megoldásokkal rendelkezik,
  • támogatja a hálózatos működést: egyidejűleg több felhasználó is használhatja,
  • nagy adattömeg kezelését is biztosítja akár egy ügyfélen belül is,
  • erős import-export funkciókkal rendelkezik (SAP, UGIRO, text, saját, stb. formátumok),
  • széleskörűen paraméterezhető,
  • több ügyfelet is képes kezelni egy program,
  • harmadik fél által készített komponensek verzióitól független,
  • képes a bank korábbi ügyféltermináljaiból származó adatok átvételére (migráció)

Kiknek ajánljuk?

Az Electra Ügyfélprogramot - felhasználási szokásaik figyelembe vételével - az alábbi ügyfélszegmenseknek ajánljuk:

  • kis- és közepes vállalkozásoknak, vállalatoknak, akik napi munkájuk részeként az információkérés mellett több (akár napi 20-30) megbízást akarnak könnyen és gyorsan beküldeni,
  • nagyvállalatoknak, kisebb szolgáltatóknak önálló banki terméknek, akik akár több száz megbízást indítanak naponta, és az Electra Ügyfélprogram import/export funkcióival összekötik azt saját belső rendszereikkel, vagy
  • nagyvállalatoknak, nagyobb szolgáltatóknak automatikus banki terminálnak, akik szeretnék a saját rendszereikben előállított nagy mennyiségű utalásaikat automatikusan a banki rendszerbe eljuttatni, lekérdezéseiket automatikusan lebonyolítani.