Panaszkezelés Fogyasztóvédelem

MNB Panaszkezelés / Fogyasztóvédelem

Felhívjuk figyelmét, hogy a fogyasztók mind átláthatóbb tájékoztatása érdekében a Magyar Nemzeti Bank (Felügyelet) saját honlapján két termékkör esetében a szolgáltatók saját hiteles adatszolgáltatása alapján, olyan összehasonlító, kereső, illetve termékválasztó programot indított útjára, amely alapján a fogyasztók naprakészen tudnak a tájékozódni a számukra legkedvezőbb hitel- illetve megtakarítási termékekről és azok kondícióiról az alábbi webcímen:

MNB banner

MNB - Pénzügyi Fogyasztói Központ: http://felugyelet.mnb.hu/fogyasztoknak

Az MNB online alkalmazásai: http://felugyelet.mnb.hu/fogyasztoknak/alkalmazasok


 

MNB tájékoztatója magánszemélyek részére a KHR-ről

Tájékoztató a túlzott eladósodottság kockázatairól

Mit tegyünk fizetési nehézségek esetén

Mit tegyünk hitelszerződés felmondása esetén

Mit tegyünk hitelszerződés felmondásakor

Eladósodás veszélyeiről

Fogyasztási hitelek 9+1

Nehéz helyzetben

 

ETIKAI KÓDEX

Főnix Takarékszövetkezet Etikai Kódek (2015-12-12)
 

 

TAKARÉKBANK

Takarékbank Etikai Kódek (2015-12-12)

A Takarékbank Zrt. Panaszkezelési Tájékoztatója (2014.12.18)

Takarékbank Fogyasztói Panasz Jegyzőkönyv

Magyar Nemzeti Bank Panaszbejelentő Nyomtatvány Minta

Takarékbank Meghatalmazás

 

AKADÁLYMENTESEN

Kérdőív a fogyatékkal élő Ügyfelek egyenlő esélyű hozzáférésének biztosításáról

Esélyegyenlőség